Ingeborg

Vandaag is de verjaardag van Ingeborg Ubels-Van de Camp.
Haar 44ste verjaardag.
Een dag om herinneringen op te halen.


Zoals mijn eerste ontmoeting met haar.
Pascal en ik hebben officieel verkering gekregen op 01 augustus 1996.
Twee weken later was het de grote dag voor Ingeborg.
Ja, ze wil!
In de middag had ik al een (heel gaaf!) feestje gepland staan, waar ik echt bij wilde zijn. Toch wilde ik graag aanwezig zijn bij de grote dag van Ingeborg.
Opgedirkt ging ik die ochtend naar Megen. Spannend, iedereen ontmoeten. Pascal heeft namelijk best een grote familie. (De vader van Pascal komt uit een gezin van 18 kinderen. Tel daar de aanhang bij op én de familie van zijn moeder….! Best veel mensen.)

In de keuken van huize van de Camp was het een opgetogen bedoeling.
Gestreste vader & moeder, iemand voor de make-up en haren, iedereen in rep en roer. En daar kwam Ingeborg de trap af.
Een pracht bruidje. Stralend van geluk!
Onze eerste zin; Goedemorgen. Wil je misschien mijn jurk dicht maken?
Het ijs was gebroken.

Speciaal voor vandaag nog een herinnering; een foto uit de oude doos.

431522_519301401429020_113562258_n

Plaats een reactie